петък, 21 ноември 2008 г.

Какво би Ви направило доволен клиент?


Представете си, че тествате нов продукт или услуга като например новия квартален ресторант, фризьорски салон или друго. Какво ще е най-важното нещо за Вас? Дали това ще е чистотата и реда? Може би добре обучени служители... или нещо друго?

Избройте няколко неща, които биха ви накарали да се усмихнете и да се очаровате истински от обслужването в някое от следните места. Можете спокойно да използвате фантазията си, ако нямате спомени за истински случки.

1.Нов ресторант
2.Фризьорски салон
3.Авто сервиз
4.Банка
5.Интернет доставчик

Ще споделя моите лични преживявания и виждания за добро обслужване на тези въпросните места с по едно изречение:

1.В ресторанта ще остана изключително доволен ако сервитьорите са облечени с подходяща униформа и са вежливи и културни.
2.Фризьорката ако не ме скубе, а работи внимателно и се опитва да разбера какво точно очаквам. Не дъвче дъвка и не разговаря с някаква нейна приятелка, дошла на раздумка, докато ме подстригва.
3.Тук ще ме направи "happy" единствено и само ако среща човек, който е готов да помага а не да ми се присмива, че не разбирам от коли. В крайна сметка не може да разбираме от всичко нали?
4.В Банката ще ми хареса топло посрещане още от входа и някой който да ме упъти кое е моето гише.
5.Да има денонощна поддръжка, която да ми помогне за всяка ситуация, с която силите ми не стигат да се справя самостоятелно.

А вашите впечатления?

Ако Ви допада това, което четете тук и искате да получавате редовно всички нови публикации, се абонирайте за съдържанието на този блог чрез RSS feed или по e-mail.


1 коментара:

Анонимен каза...

1.Към написаното от вас г-н Петков ще добавя и максимално бързо обслужване .
2.Във фризьорският салон очаквам фризьорката да е мълчилива :), експедитивна в работата си и максимално да изпълни очакванията ми относно оформянето на прическата ми.
3.Не коментирам защото не шофирам.
4.Банката очаквам любезно отношение. И очаквам , че служителите които са там следва да разбират от задълженията си . Да ценят времето ми , а не да провеждат дълги телефонни разговори докато аз седя пред тях и чакам .
5.Присъединявам се към мнението да има денонощна подръжка .

Публикуване на коментар