вторник, 28 октомври 2008 г.

About Me

Здравейте,
казвам се Пламен Петков и пиша в блога "Негово Величество Клиента" на теми свързани с обслужването на клиенти в различните отрасли на бизнеса - пиша за добрите и лошите маниери, за грешните и правилните подходи в битката за задържане на клиенти и спечелването на нови от всяка компания.
Започнах да се занимавам с обслужване на клиенти преди около 6 години, първо в сферата на ресторантьорството, а в последствие в ИТ средите. Смятам, че чрез опита ми ще помогна и на други, които са решили, че това е Важно за тяхната компания и за тяхното бъдеще по един или друг начин. Продължавам да се уча и дори, когато публикувам статии в този блог научавам по нещо ново всекидневно и го прилагам в практиката си.

Убеден съм, че в България всички компании имат какво да научат по отношение на качеството на обслужване на своите клиенти и са Длъжни да го направят. Хубавото е, че можем да черпим опит от страни направили революция в това отношение, като Америка например, хубаво е че има компании образи в това отношение и трябва да се поучим от техните практики.

За нещата от живота ми, за свободносто ми време, както и за неща свързани с Интернет, мрежи и колоездене можете да прочетете в другия блог, който пиша - Личния блог на Пламен Петков

За връзка с мен:

E-mail: petkov@networx-bg.com x-man@vivateam.org

Skype: marlow_bg

ICQ: 201645215

View Plamen Petkov's profile on LinkedIn

0 коментара:

Публикуване на коментар