събота, 25 октомври 2008 г.

Мъдри мисли

Малко мъдрости от вековете свързани с обслужването на клиенти, които много добре показват колко важно е то в нашия Бизнес, без значение дали продаваме свещи, тор, скъпи ИТ продукти или просто подстригваме клиенти в кварталния фризьорски салон.

If we don’t take care of our customers, someone else will.
UNKNOWN

/Ако не се погрижим за нашите клиенти, някой друг ще го направи/

Customers don’t expect you to be perfect.
They do expect you to fix things when they go wrong.

DONALD PORTER

/Клиентите не очакват от нас да сме перфектни, а да оправим нещата когато нещо не е наред/

Следващата мъдрост много ми харесва и доста често я прилагам в моята работа, без дори да съм подозирал, че е важно.

Here is a simple but powerful rule - always give people
more than what they expect to get.

NELSON BOSWELL

/Ето едно просто но могъщо правило - винаги давай на хората повече от това, което очакват./

Не претендирам за 100% качествен превод, но смисъла съм го уловил.Надявам се да съм Ви накарал да се замислите по въпроса.


Ако Ви допада това, което четете тук и искате да получавате редовно всички нови публикации, се абонирайте за съдържанието на този блог чрез RSS feed или по e-mail.


0 коментара:

Публикуване на коментар