неделя, 19 октомври 2008 г.

Началото на един блог

Целта на тази първа публикация е да разуча blogspot.com като платформа за блогване. Първоначалното впечатление е добро, като се има предвид че досега съм използвал wordpress.com за личният ми блог.
Web интерфейса работи пъргаво и е лесен за работа. Много ми допада визуалното подреждане на притурките по темата. Определено има доста повече отколкото при wordpress, но пък за да ги разгледам всичките трябва да си взема отпуска.
Веднага открих и няколко недостатъка като например липсата на вградена статистика за посещенията, каквато съм свикнал да ползвам в wordpress.com. Друг момент е странната идея за категориите в блог-а, те са по-скоро зависими от етикетите, които се маркират към всяка статия, т.е. категориите един вид са всички използвани етикети - това все още не мога да го възприема.
Успях обаче да си кача кода на Google Analytics и така ще мога да го използвам за track-ване на посещенията - това например не може да бъде направено на wordpress.com платформата, защото са доста по консервативни към ползването на външни скриптове.
Засега съм доволен като цяло, но има още много да уча.

3 коментара:

Анонимен каза...

Тестов коментар.

Анонимен каза...

Тест 2

Пламен Петков каза...

test3

Публикуване на коментар