сряда, 22 октомври 2008 г.

Оформление

Вчера установих, че може да се използва custom template в Blogger платформата и се започна едно лудо търсене из гугъл. Научих се и как да ги инсталирам, тествах няколко, а с една дори се заиграх около 2 часа да я доизкусурявам променяйки направо в кода. Не съм много добър в web, но някак си с четене на how-to и коментари към темата успявах да се справя. Всичко хубаво, но в крайна сметка все се оказваше, че има по нещо грозно или недоизпипано във всичките теми, които успях да тествам успешно. Правих струвах и накрая пак съм с една от default-ските теми на Blogger.
Успях обаче да намеря и да инсталирам няколко качествени widgets за Блога, като например "Последни коментари", които се надявам да работят.
Прехвърлих си RSS-а да е през feedburner и добавих форма за абониране през мейл.
Успях да махна леко грозноватата лента в горната част на страницата на Blogger. Горд съм със себе си, но все още има неща които искам да доизкусуря.

Ето линк към сайт, който лично на мен ми помогна много: BloggerBuster

1 коментара:

Анонимен каза...

тест

Публикуване на коментар